Roar Helsinki
caffeine-coffee-cup-891674.jpg

Kirjallinen asiakastarina

Asiakastarina.

 
Roar Harmaa.png

Kirjoitamme sinun asiakkaasi kokemuksesta kirjallisen tarinan!


Mistä on kyse?

  • Asiakaskokemukset ovat tarinoita asiakkaan kokemuksesta tuotteesi, palvelusi tai brändisi kanssa.

  • Ne ovat myönteisiä kokemuksia, joita asiakkaasi arvostavat ja haluavat jakaa muille, jotka etsivät samanlaista ratkaisua heidän ongelmiinsa. Näin syntyvät asiakastarinat.


Roar Harmaa.png

Milloin viimeksi teit merkittävän ostopäätöksen tiedustelematta muiden kokemuksia tuotteesta tai palvelusta?

“Tuotteemme sisältää asennetta. Asenna se, käy opetusohjelma läpi ja seuraa tuottavuutesi kasvua. Neljän viikon jälkeen suurin osa asiakkaistamme ei muista elämäänsä ennen Superpalvelua. On aika ottaa ohjat omiin käsiin, vähentää sekasortoa ja elää tuottavaa elämää. “
— Myyntiesite
“Kun otin käyttöön superpalvelun, tehtävälistani läpikäymiseen meni puolet entisestä ajasta. On mennyt viikko ja olen saanut viisi tuntia ylimääräistä aikaa.”



— Tunnetun yrityksen talousjohtaja

  • Myyntiesitteessä on joukko markkinointitermejä. Tuote voi olla loistava, mutta ei ole mitään konkreettista näyttöä siitä, että se erottuisi kaikista muista.

  • Asiakkaan lainauksessa puolestaan on tuotu esiin konkreettiset hyödyt puolueettoman henkilön kertomana. Tällä on selkeä etu potentiaalisen asiakkaan silmissä.

  • Tämä on asiakastarinoiden voima. Se näyttää potentiaalisille asiakkaillesi, että luotettavat ihmiset kokivat selkeitä etuja tuotteen tai palvelun käyttämisestä.

  • Kuka tahansa voi sanoa, että heidän tuotteensa on ihme, jollaista maailma ei ole koskaan nähnyt. Meistä tulee immuuneja sanahelinälle. Jotta voit voittaa asiakkaita yhä kilpailukykyisemmillä markkinoilla, tarvitset todellisia esimerkkejä ja asiakastarinoita.